Allan citaaaat


Allan får sms under lektionen

"Ah sorry, det var ett litet privat meddelande.. Min hamster är död"

 

Isabel frågar om hon får låna 5 minuter från Allans lektion

"Ja okej, låt oss få det överstökat. Heh, så säger min fru också"

 

Under handledartiden (sorry, ROLL CALL)

"Haha, tänk om ni hade massa småbarn hemma. Måns! Jag såg din son igår. Han ser ut precis som du, fast lite kortare"

 

Allan: Ja, det heter ju inte handledartid längre, det heter Roll Call. Och den nya mattestugan heter någonting med science... science... Vet ni vad den heter? Science... science...

Isabel: AMEN, vi har inte tid med det här!!

Allan (speed-pratar): Ah okej, den heter nått med science.

 

/ Katerina


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAHA!! Allan <3

2011-08-31 @ 20:42:41
Postat av: madde

Hahahahahahah "min hamster är död"

2011-08-31 @ 20:56:52
Postat av: alicia

HAHAHHAH fyfan vad underbart!

2011-08-31 @ 22:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0