Min sommar

HEJ ALLA! :D De va fan länge sen jag såg någon från klassen! Jag saknar er..! Nu tänkte jag i alla fall berätta lite vad jaag har gjort under sommarlovet :)
.
Jag har:
- Varit i Gävle i typ en månad
- Sätt sista Harry Potter filmen
- Paddlat kanot i en storm...
- Tittat på många superbra filmer! (Titta på Soul surfer om ni inte sätt den! Fett fin :))
- Skjutit luftgevär (För de som inte vet så kan jag berätta att jag inte kan blunda med ett öga... :P vilket gör det svårt att skjuta sååå när jag skjuter måste någon hålla för mitt ena öga eller så tejpar jag för det med silvertejp :P hehe Men nu kan jag stolt säga att jag lärt mig sjukta med båda ögonen öppna :D hahah förstår ni vilket handikapp jag tvingas leva med??!! :P
- Sätt två älgar sjuuukt nära mig
- Blivit ätande levande av myggor...
- Genomgått en 40 års kris
- Lekt på lovisedals skolgård
- Tyvärr förlorat en gammal klasskamrat.. R.I.P <3
- Skördat mina chillis och tomater :)
- Mest av allt har jag längtat efter Grekland som jag och mina 7 vänner ska åka till snart <3
.
Min bebis <3
Min värsta fiende.. Hon kanske ser fin ut, men låt inte det lura er..!
Delar av henne är i alla fall fina, och fjädern hon tappade har inget emot att jag klappar den..!
.
Massa kramar från Sofia <3

Kommentarer
Postat av: madde

Haha Sofia! Det var så länge sedan jag såg dig. Du och ditt öga. Det är coolt att se älgar. Det är hemskt det som hände med din gamla klasskamrat och min gamla grannklasskamrat. :(



Det var bra länge sedan jag lekte på lovisedals skolgård. Det får jag ta och göra sen.



TAGGA GREKLAND NU! PUSS

2011-07-27 @ 17:48:12
Postat av: Frida

Åh gud vilka fina chillisar du har odlat fram, borde kanske satsa på det? Skaffa värsta stora odlingen :D Men ah, det låter som en härlig sommar du haft i alla fall :)

Vi ses!!

2011-07-27 @ 19:18:16
Postat av: Sofia

Madde: Du och jag får ta och leka på lovisedals skolgård snart! de är fan kul!

Frida: Dom blev rätt fina eller hur? :) hahaha skulle va fett coolt att ha en egen chilliodling! :D

2011-07-27 @ 20:41:24
Postat av: Katerina

HAHAHA "min värsta fiende" x)

2011-07-29 @ 21:53:41
URL: http://emptystomach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0