Första juli

Hej vänner (typ 10 pers som läser nuförtin.) Tycker att det är synd att ni inte bloggar lite mer. Nu tänkte jag blogga lite om vad jag har gjort hittills på sommarlovet, som Alicia sa. Mest för min brors skull för han läser tydligen den här bloggen och tycker att vi ska uppdatera oftare.

Jag har:

- Besökt Göteborg
- Fyllt 18 år
- Suttit vid datorn
- Spenderat alldeles för mycket pengar på skivor och onödig mat
- Tittat på Kill Bill 1
- Tittat på Kill Bill 2
- Suttit vid datorn
- Besökt Göteborg igen
- Besökt Where the Action Is-festivalen
- Sett Gwyneth Paltrow (lite koolt?)
- Sett en kopparorm (ännu koolare?)
- Blåst såpbubblor
- Vaccinerat mig
- Vandrat genom Vallentuna mitt i natten
- Suttit vid datorn

Fick tänka ashårt för att komma ihåg allt det där. Nu har jag bara det bästa framför mig. Först ska jag jobba. Sen ska jag åka till London och sen Grekland med 7 vänner. Ni ska få lite bilder från min sommar hittills också. Så det här inlägget inte blir alltför bildlöst och tråkigt. Blir fett ledsen om jag inte får några kommentarer :(

//Madeleine Ekdahl



Kommentarer
Postat av: Katerina

Nu kommenterar jag bara för att du inte ska bli ledsen. Haha skoja! TAGGA GREKLAND!!

2011-07-03 @ 17:53:46
URL: http://emptystomach.blogg.se/
Postat av: Frida

Fett cool bild på såpbubblan! Och låter som en najs och chill sommar ju :D

2011-07-03 @ 19:35:15
Postat av: madde

TACK KATERINA. Tänkte fan kommentera själv där ett tag. Tack Frida! :)

2011-07-03 @ 21:51:17
Postat av: Sofia

Jag kommer göra ett inlägg sen när jag kommit hem från gävle! ;) lite jobbigt med seg uppkoppling här uppe, hehe ;)



Massa kramar till alla!! :D <3

2011-07-04 @ 22:01:03
Postat av: alicia

bra intiativ madde!!! fast tyvärr visste jag ju redan vad du gjort. vill att fler ska berätta!

2011-07-13 @ 18:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0