Dags för lite uppdatering!

Hejsan klassen! Nu har väl ungefär hälften av sommarlovet redan sprungit iväg (shit vad tiden går fort). Jag hoppas ni har haft väldigt härliga veckor än så länge, och om ni inte haft det så hoppas jag på att de sista veckorna blir bättre. Det här är ju ändå vårt sista sommarlov. Galet alltså.

I alla fall. Tänkte typ skriva lite om vad jag har gjort och så. För det mesta har jag mest njutit av sommaren, tagit dagen som den kommer helt enkelt. Några kanske vet att jag åkte till New York med? Asså OMG säger jag bara. Ett ställe man ska åka till innan man dör. Ett roligt moment jag var med om där borta var när vi (min familj alltså) åt frukost på ett café. Då såg vi att dom hade en stor skyllt där det stod "Kopparbergs cider" på. Så det där lilla stället, nånstans på Manhattan, sålde alltså Kopparberg cider. Och då var ju min pappa tvungen att gå fram och säga att den cidern kommer från Sverige, och kan ni gissa vad servitrisen svarar? "We looooove Kopparberg cider!!", säger han. Fett stolt jag kände mig då.

Vi ses! // Frida

Här är lite bilder också!




Hahaha här är den här servitrisen.. Synd att han blundade. Men man ser ju verkligen hur mycket han gillar Kopparberg cider, tittar bara vad han ler! :D

Kommentarer
Postat av: madde

WOOOOOW. Fina bilder Frida!!

2011-07-22 @ 15:49:52
Postat av: alicia

wiiiiie uppdatering! ganska så avundsjuk på din resa där alltså...

2011-07-22 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0