trea nolla.

Tja klassen. Antar att ingen sitter och läser våran blogg på sommaren. Inte ens när det regnar. Bara jag. Men jag är en hårt arbetande kvinna som inte har någon ork till något annat än dator och film. Whateveaaaaa. Det var ej det jag skulle blogga om.
Jag var inne på skolans hemsida igår för att kolla om schemana har kommit (det har dom ej, 1 juli) och sen om dom nya lärarna fanns. Det gjorde dom. Ingen bild dock. Eller ämne för den delen. Micke Blom har slutat också. Vilket ni säkert har hört. Men vafan. Jag skulle inte skriva om det heller. Idiot.
Iaf, så gick jag in på kalendariet och kollade. Bläddrade några månader. Hamnade på maj 2012. 30e maj 2012 för att vara exakt. Så stod det fint: Studentutsläpp åk 3. bla bla bla. Skolan är stängd för övriga elever. YES! - det var min första tanke. Ledig. Nej, vänta lite. Det är ju jag som är åk 3 då. Inte ledig alltså. Studentutsläpp. WooW. Coolt hörrni.
Intressant va? Om ni ej pallar läsa texten vet ni inte vilken dag vi tar studenten. Ledtråd: En onsdag.
Puss på er munkisar. Vi ses den 24 augusti. / Izabel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0