Avslutningen



Hej klassen!
Nu har vi haft sommarlov i lite drygt tre veckor redan, så det är kanske lite sent att lägga upp avslutningsbilder nu (många ville dock inte fungera...). Men bättre sent än aldrig antar jag! Jag hoppas att alla haft tre superbra veckor, även om jag inte vet vad hälften haft för sig. Jag tycker som Madde, det vore roligt ifall någon ville kika in lite då och då, lämna en hälsning och säga vad ni gör! Finns ingen anledning till att bloggen måste vara completley dead bara för att det är sommarlov. Jag vill veta vad ni gör. Själv befinner jag mig i Göteborg för midsommarfirande (vad det nu är man firar egentligen?) och en festival. Sedan bär det av till Peace and Love, Emmabodafestivalen, Köpenhamn, mormor i Småland, Göteborg igen och slutligen GREKLAND med 7 fina flickor från vår fina klass. Sedan börjar vi trean. Sjukt. Hoppas det inte bara är jag som känner mig för liten för att ta studenten. Sååå, vad har ni haft för er?

//Alicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0