citat och bilder!!!! WEHO

Märker att Isabel har lite tråkigt. Dock håller jag med om att fler borde blogga! Haha som om jag bloggar ofta... men jaja, här kommer lite fina citat och bilder :D
En vanligt mattelektion.
.
Melica, hahaha<3

 

Noshin om sin traumatiska upplevelse:

- HÄR *pekar på sin fot* var det en pissmyra som gick med direction HITÅT ;o

 

Melica: Hon var jätteledsen över något som hade hänt på facebook.

Måns: Ja, hon kom hem och såg att hon inte hade fått nån händelse över helgen.

 

Innan spanskan:

Katerina: Vad är det äckligaste ordet ni vet? Alltså alla har ju något ord som är det äckligaste de någonsin hört.

Madde: Ja ni vet ju vad mitt äckligaste ord är..

Katerina: Mitt är värre. Det är så jävla vidrigt.. Analläckage!!!

Madde: Hahaha! Fast vadå läckage? Typ att det läcker? Alltså vadå, jag fattar inte. Använd ordet i en mening!

 

Allan om något jag inte minns men som fan är kul ändå:

- Det såg ut som att hans wookpanna gick på steroider! Den var såhääääär stor! Alltså, han skulle säkert kunna steka mig.

 

Prat om tsunamis:

Katerina: Asså snälla prata inte om det. Det absolut värsta sättet att dö på måste ju vara att drunkna.

Noshin: Jag har hört att det ska vara rätt skönt.

Katerina: ... av vem?

 

Emma: Min syster har ätit lunch med Carola.

Madde: Henne skulle jag dra i håret..

 

/ Katerina


Kommentarer
Postat av: madde

HAHAHHAH första bilden när vi sover <3 hahahahahah när alicia sitter ensam <3 HAHAHAHAHAH snacket innan spanskan <3 hahahahahahah dra henne i håret <3



HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAAH

2011-05-27 @ 12:54:05
Postat av: Isabel

hahahahha

2011-05-27 @ 16:24:47
URL: http://kaneteg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0