S to the T to the U to the DENTEN!

sho. Idag tar våra finafina treor studenten. Liksom. Hallå. Vet ni vad det innebär eller? Jake försvinner. KATERINA. HAR DU TÄNKT PÅ DET?! Det har jag. Jetesorjlit. Jag ska dit och titta på dom närom springer ut. Wie. Ska ni det?
Snart är det våran tur. OMB. Jag skulle gärna ladda upp en bild. Men jag har inte tid med sånt tjafs. Jag ska gå till bussen.
Kan inte folk bli litelite bättre på att blogga här? myself included. Jo, tack. Bra. Mer citat tycker jag! Det är kuligt :D H3H3HH3H3H3H3H3. PUSS S2B. SOON TO BE S3B. WOOOW.

/ Issa thöö man.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kommer sakna Jake... :´( Vem ska vi nu titta på i skolan lixom?? :/ OME... <3

2011-05-25 @ 13:23:41
Postat av: Katerina

omg JAKE<3 omg HULKEN<3 omg ALLIHOPA ;( hahahaha. OMB. OME. OMJ (oh my jake)

2011-05-25 @ 19:51:44
URL: http://emptystomach.blogg.se/
Postat av: Siriii

Jag kommer sakna Jake/Stirrisen :(((((

han är mitt liv<3333

nej, skojade. FAKTISKT!! c: men, vi kommer sakna honom! JAG TOG IALLAFALL KORT PÅÅ HONOM I SMYG, ALLA SOM VILL HA KAN JAG SKICKA TILL (: HAHA, bara så ni vet så har ni en följare HÄR! från m2c 8) tjo!

2011-05-26 @ 22:01:50
URL: http://kalasklister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0